Révi Júlia

revi juli

 

SZAKIRÁNYÚ VÉGZETTSÉG:

TF: aerobik oktató
Fitness Company: személyi edző
Fitness Company: pilates oktató
Fitness Company: jógaoktató (Vadász Ákos, Persoczki Gábor)

 

SPORTMÚLT:

Úszás, lovaglás, tánc, karate, ritmikus gimnasztika, fitness-aerobik

PÁLYAFUTÁS KEZDETE: 

2011.


ALAKFORMÁLÓ:
Dinamikus és statikus, egész testet átmozgató, változatos gyakorlatok; különböző eszközök (kézi súlyzó, labda, gumikötél, trx, kettlebell, stb.) használatával, illetve a saját testsúlyunk igénybevételével. Létszámtól, hangulattól függően step padon, vagy simán csak a talajon végezzük a gyakorlatokat; különösképpen odafigyelve a törzs(core)izmokra, illetve egyszerre megdolgoztatva több izomcsoportot (funkcionális gyakorlatokkal).

ZSÍRÉGETŐ STEP:
Az aerobik és tánclépések kombinációjából felépített, KOREOGRAFÁLT óra!
Ezen az órán a lépéskombinációkat folytonosan, többször átismételve (ezzel is biztosítva a folyamatos zsírégető hatást!), egy viszonylag könnyedén követhető, színes, pörgősebb koreográfiává állítjuk össze!
A lépéskombinációk javarészt járásra épülnek, forgásokkal, fordulásokkal; hiszen a mindennapi életben is alkalmazzuk, csak itt tudatosabban, zenével kombinálva, SZUPER hangulatban!
🤗
JAVASLAT: bárki, aki szereti az összetettebb mozgásformát, legalább 3-4 alkalmat adjon magának, hogy megismerje ezt az óratípust is!
😌

ZSÍRÉGETŐ+ HAS:
Egyszerű, alaplépésekből álló óra, kombinálva hasizom gyakorlatokkal, kiegészítve akár kiseszköz használattal!
Intervall jellegű óra, mivel a magasabb intenzitású, dinamikus részeket, az alacsonyabb intenzitású hasizom gyakorlatokkal váltogatjuk!

HAS-LÁB-FENÉK:
Dinamikusan és statikusan váltakozó óra, félúton az alakformáló és a zsírégető között!
Nevéből is adódóan a hangsúlyt a has/törzsizmokra és az alsó végtagokra fektetjük; eszközhasználattal, vagy anélkül, funkcionális gyakorlatokkal fűszerezve! ☺️

GERINCJÓGA:
A tradicionális, klasszikus jógairányzatok kevert, fitness-aerobik terembe ágyazott változata (55-60 perces órák az általában 90 perces órák helyett; órák végén, levezetésül, 1-2 perces lazítás az akár 10-15 perces meditációk helyett; rövidebb ideig kitartott pózok, a teljes átmozgatás érdekében, az akár 15-20 mp-ig is kitartott pózok helyett; stb...)!
Természetesen hangsúlyt fektetünk a légzésre, a gyakorlatok helyes kivitelezésére és nevéből is adódóan, a gerinc és törzsizmok komplex átmozgatására!
FONTOS: az órakezdés előtt legalább másfél, de inkább 2 órával, már csak nagyon könnyű ételek fogyasztása javasolt, mert teli gyomorral kivitelezhetetlen a tényleges koncentráció!
Mindezek tudatában, és összetettségéből adódóan, ez az óra bárki számára boldogan látogatható!
🤗


Kedvezmények

HVG Klubkártya

Szép kártya (OTP, K&H és MKB Bank)

All You Can Move (Klubrekreációs kártya)

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 6h-22h

Szombat-Vasárnap 9h-17h

AYCM ELFOGADOHELY MATRICA 2017

Térkép

Buda Fitness
1111 Bercsényi utca 12.
06303557416