Révi Júlia

revi juliVáltozatos, kevert óra, dinamikus és statikus gyakorlatokkal, gyakorlatsorokkal.

Óratípus: STRETCHING- GERINCTRÉNING
A hagyományos gerinctréning, gerincgimnasztika mozgáselemei erősítve, színesítve a pilates és a jóga elemeivel, nyújtó, csavaró gyakorlatokkal.
A fő hangsúlyt a köldök körüli- és az ágyéki, gerincstabilizáló izmokra fektetve, egy egész testet átmozgató óra; főleg a saját testsúlyunkat használva, ritkán kiegészítve eszközhasználattal (gumikötél, labda).
Az alacsonyabb ismétlésszámú (max. 8 ismétlésszám) gyakorlatok helyes kivitelezésének szerves részét képezi a koncentrált légzés, ezzel is jótékony hatást gyakorolva a keringési rendszerre, az anyagcsere folyamatokra és a mélyizmok megdolgoztatására.
FONTOS: az órakezdés előtt legalább másfél, de inkább 2 órával, már csak nagyon könnyű ételek fogyasztása javasolt, mert teli gyomorral kivitelezhetetlen a tényleges koncentráció!
Mindezek tudatában, és összetettségéből adódóan, ez az óra bárki számára boldogan látogatható!

ALAKFORMÁLÓ: Dinamikus és statikus, változatos gyakorlatok; különböző eszközök (kézi súlyzó, labda, gumikötél) használatával, illetve a saját testsúlyunk igénybevételével. Létszámtól, hangulattól függően step padon, vagy simán csak a talajon végezzük a gyakorlatokat; különösképpen odafigyelve a tartóizmokra, illetve egyszerre megdolgoztatva több izomcsoportot.

ZSÍRÉGETŐ STEP: Egyszerű, könnyen követhető, alap aerobik lépések kombinációja step padon; akár kislabdával, vagy súlyzókkal kiegészítve! A bemelegítés végére a pulzust fokozatosan felvisszük zsírégető tartományba (életkortól, edzettségtől, testtömegtől függően mindenkinél egyedi), és ott folyamatos mozgással meg is tartjuk; az órát hasizom gyakorlattal zárjuk. FONTOS TUDNIVALÓ: a „mambo- chacha” kombináció itt alaplépés, mert észrevétlenül, erőlködés nélkül tartja fent a zsírégetést!!

ZSÍRÉGETŐ STEP*: Zsírégető step, az alap aerobik és tánclépések kombinációjával, kiseszköz használat nélkül! Ezen az órán a lépéskombinációkat fokozatosan, többször átismételve egy könnyen követhető, de színesebb, pörgősebb koreográfiává állítjuk össze. Az órát hasizom gyakorlattal zárjuk, vagy menet közben beiktatjuk! JAVASLAT: bárki, aki szereti az összetettebb mozgásformát, legalább 3-4 alkalmat adjon magának, hogy megismerje ezt az óratípust is!

INTERVALL: Magasabb és alacsonyabb intenzitású gyakorlatszakaszok váltakozása, meghatározott időhöz, vagy ismétlésszámhoz kötve; step padon, vagy anélkül, különböző eszközökkel, vagy csak a saját testsúlyunkat használva. Az intervall edzés csodája, hogy az eddigi leghatékonyabb módszer az állóképesség fejlesztésére, és az anyagcsere serkentésére; megtartva ezt a jótékony hatását az edzés utáni, és a köztes időszakokban is! 

Kedvezmények

HVG Klubkártya

Szép kártya (OTP, K&H és MKB Bank)

All You Can Move (Klubrekreációs kártya)

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 6h-22h

Szombat-Vasárnap 9h-17h

AYCM ELFOGADOHELY MATRICA 2017

Térkép

Buda Fitness
1111 Bercsényi utca 12.
06303557416