Mózer Kitti

mozer kittiSziasztok!

Óratípusaim egyszerűek és könnyen követhetők, nem koreografáltak. Sportmúltamnak köszönhetően meghatározóak az atletikus mozdulatok, állóképességet fejlesztő gyakorlatok, így az edzések dinamikusak és hatékonyak, legyen szó zsírégetésről vagy épp álomalakod formálásáról. Óráimba előszeretettel építem be a saját testsúlyos gyakorlatokat, melyeknek köszönhetően gyönyörűen tónusos, és jól használható izomzatod lesz. Azért a kézi súlyzó, gumiszalag, labdák is gyakran előkerülnek a változatosság kedvéért. Célom (nem csak) edzőként: szeretnék mutatni egy olyan életstílust, amivel könnyű túlélni a szürke hétköznapokat, és még jól is szórakozol közben. Gyere el, és kapcsolj ki! Ez az óra csak a Tiéd!

 

Intervall zsírégető step
Az edzés során főleg saját testsúllyal végzett erősítő blokkok és intenzív, kardió részek váltják egymást, koreográfia nélkül. A közepes és magas intenzitású gyakorlatok váltakozásának köszönhetően még órákkal edzés után is zsírt fogsz égetni, mert az anyagcseréd sebességének visszaállása az edzés előtti szintre tovább tart, mintha egy egyenletes intenzitású órán vettél volna részt. Itt a helyed, ha szeretnéd, hogy tested gyorsan és látványosan formálódjon, illetve szeretnéd az állóképességed növelni. Kalóriagyilkolás, teljes testedzés, totális kifáradás garantált.

Alakformáló mélyizom:
Ezen az órán színes eszközhasználattal erősítjük meg mélyen fekvő izmainkat, melynek következtében látványosan javul majd a testtartásod, szálkásabb és formásabb lesz az izomzatod. A gyakorlatokat lassabban hajtjuk majd végre, de ha jól csinálod, garantáltan megérzed óra végére. Mindenkinek ajánlom!

 

Kedvezmények

HVG Klubkártya

Szép kártya (OTP, K&H és MKB Bank)

All You Can Move (Klubrekreációs kártya)

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 6h-22h

Szombat-Vasárnap 9h-17h

AYCM ELFOGADOHELY MATRICA 2017

Térkép

Buda Fitness
1111 Bercsényi utca 12.
06303557416