Mózer Kitti

mozer kitti

Sziasztok!

Óratípusaim egyszerűek és könnyen követhetők, nem koreografáltak.
Sportmúltamnak köszönhetően meghatározóak az atletikus mozdulatok, állóképességet fejlesztő gyakorlatok, így az edzések dinamikusak és hatékonyak, legyen szó zsírégetésről vagy épp álomalakod formálásáról.
Óráimba előszeretettel építem be a saját testsúlyos gyakorlatokat, melyeknek köszönhetően gyönyörűen tónusos, és jól használható izomzatod lesz.
Azért a kézi súlyzó, gumiszalag, labdák is gyakran előkerülnek a változatosság kedvéért.
Célom (nem csak) edzőként: szeretnék mutatni egy olyan életstílust, amivel könnyű túlélni a szürke hétköznapokat, és még jól is szórakozol közben.
Gyere el, és kapcsolj ki! Ez az óra csak a Tiéd!

 

 

Zsírégető:  Step padon végzett basic nehézségű lépéskombinációk között 3 blokk erősítő gyakorlatot csempészek be. Állóképesség javítás érdekében az intenzitást folyamatosan változtatom. Az óra végén hasizomerősítés van.

 

Erősítő+stretching: Az óra első felében fokozottan nehéz, elsősorban láb-és farizom fókuszú izommunkát végzünk. Ezt 30 perc teljeskörű nyújtás követi.

Zsírégető köredzés: 1 perc-1 gyakorlat, 2-3 körben. Nagyon jó hangulatú óra, ahol a korlátaidnak te szabsz határt. Éppen ezért kezdőknek és haladóknak is ajánlom. Színes eszközhasználat jellemzi.

Alakformáló: Az óra gerincét step padon végzett erősítő gyakorlatok adják, pihenésképp egyszerű lépéskombinációval megszakítva. Az óra második felében talajon végzünk gyakorlatokat saját testsúllyal, kézi súlyzóval, gumikötéllel.

Stretching: Egész testet átfogó nyújtás. Nyugalom és béke 60 percben. Próbáld ki mindenképp, hogy jól induljon a nap!

 

Kedvezmények

HVG Klubkártya

Szép kártya (OTP, K&H és MKB Bank)

All You Can Move (Klubrekreációs kártya)

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 6h-22h

Szombat-Vasárnap 9h-17h

AYCM ELFOGADOHELY MATRICA 2017

Térkép

Buda Fitness
1111 Bercsényi utca 12.
06303557416