Jakab Zsófi

jakab zsofiFitness és sport

Szakirányú végzettség: Fitness Company: Személyi Edző Szak,
 Pilates okatató, : Bailar Latin Aerobik oktató

Pályafutás kezdete: 2009

Fitness filozófia

Bemutatkozás:
A sport mindig is része volt az életemnek; 14 éves koromig versenyszerűen szertornáztam, majd táncoltam, röpladáztam. 18 évesen kezdtem el rendszeresen aerobik órákra járni, és már ekkor elhatároztam, hogy nem csupán résztvevőként szeretnék órákra járni . 2009 óta tartok aerobik órákat, és mára nemcsak, hogy az életem a sport, hanem életcélom, hogy másokkal is megismertessem a mozgás okozta örömöt, az egészséges életmódot. Tanulmányaimat is e cél megvalósítása érdekében folytatom, folyamatos képzésekkel fejlesztem magam.
Óráimat a jó zene, jókedv, kemény munka, változatosság jellemzik.
Gyere el, próbáld ki, és legyél Te is a mozgás rabja! ;)
Óratípusok:
Zsírégető/ Zsírégető step: 10-15 perces bemelegítést, ráhangolódást követően a step padon végzünk különböző lépéseket, lépéskombinációkat, és alkalom adtán egy rövid súlyzós blokkot is beiktatok. Az órán folyamatosan mozgásban vagyunk, ezzel beindítjuk, fenntartjuk az úgynevezett zsírégetést. 
Kezdőket és haladókat is ösztönzök rá, hogy próbálják ki ezt az intenzív, hatásos és vidám hangulatú órát. 
A jó zene, a jó hangulat garantált! Mindenkit várok szeretettel!
Alakformáló: Könnyen követhető óra, melyen a főszerepet az alakunk formálása, tónusba hozása kapja. 10-15 perces bemelegítést követően step paddal, vagy anélkül végezzük a gyakorlatokat. Az órán súlyzó, illetve saját testsúly segítségével végigmozgatjuk a különböző izomcsoportokat: Váll, kar, mell, derék, hát, has, comb, far - igyekszünk mindent belesűríteni ebbe az egy órába.
Mindenkit várok erre az órára, még azokat is, akik nem szeretik a nagyon intenzív, "ugrálós" aerobikot! Intenzív, hatásos óra, melynek biztosan hamarosan látni fogod az eredményét!
Pilates: 
A Pilates célja, hogy testünk egészséges erőnlétbe kerüljön és elsajátítsuk azt a helyes testtartást, amellyel megerőltetés nélkül, szabadon mozoghatunk saját testsúlyunkkal. A speciálisan kifejlesztett statikus és dinamikus gyakorlat-sorozatok a test vázizomzatát erősítik, mely gerincünk tartásában jelentős szerepet játszik. A Pilates segítségével izomzatunk egyenletesen és harmonikusan erősödik, mozgás-kultúránk tudatossá válik. Egyedi légzéstechnikájának köszönhetően a Pilates torna olyan mélyizmokat használ, amelyek segítségével nemcsak testtartásunk és felépítésünk válik rugalmassá, de közérzetünk is érezhetően javul.
A Pilates módszer nagy hangsúlyt fektet a hasizmok edzésére, melyeknek szerepük van a gerincoszlop megtámasztásában; a hátfájásban szenvedőknek pedig pontosan erre van szükségük. A módszer különösen érezteti jótékony hatását a folyamatos ülőmunkát végzőknél. 
Egész nap azonos munkamozdulatokat végzőknél fokozódik az izmok túlterhelésének kockázata. A Pilates gyakorlatok segítenek fenntartani és helyreállítani az izomegyensúlyt, és hatékonyan elősegítik a felépülést a különféle sérülésekből is. 
A Pilates gyakorlatok egyik fő előnye, hogy az izmok tónusát növeli és segítségével a has laposabbá, a fenék és a comb feszesebbé válik.

Kedvezmények

HVG Klubkártya

Szép kártya (OTP, K&H és MKB Bank)

All You Can Move (Klubrekreációs kártya)

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 6h-22h

Szombat-Vasárnap 9h-17h

AYCM ELFOGADOHELY MATRICA 2017

Térkép

Buda Fitness
1111 Bercsényi utca 12.
06303557416