Aerobik

Zsírégetõ

Könnyen követhetõ, magas intenzitású koreografált vagy koreográfia nélküli óra, esetenként step pad használatával. Kombinálva cardio gyakorlatokkal, amit erõsítés követ, nagy hangsúlyt fektetve a problémás testrészekre (comb, fenék, has). Bárkinek bátran ajánljuk.


Alakformáló

Erõsítõ jellegû óra, eszközök vagy pusztán saját test segítségével végzett alakformálás. Az óra eleje magasabb intenzitású, hogy a pulzus megemelkedjen és beinduljon a zsírégetés. Az órákon minden izomcsoport átdolgozásra kerül, különös hangsúlyt fektetve a problémás testrészekre. Bárkinek bátran ajánljuk (kivéve a csillaggal jelzetteket).


Stretching

Az izmok részére olyan nyújtó és erõsítõ gyakorlatok, amelyek az izmok rugalmasságát fejlesztik. A megfelelõen tervezett erõsítõ, lazító, és nyújtó hatás együttes jelenléte segíthet, hogy a terhelt izom gyorsan tudjon ellazulni, így mûködése gazdaságosabbá válik, teljesítménye megnõ.


Box aerobic

Magas intenzitású, box elemekkel megtûzdelt állóképességet fejlesztõ óra.


Body power

Az óra elsõ felében step padon végzett egyszerû lépéskombinációk, sok ismétlésszámmal biztosítják a zsírégetõ hatást. Az óra során saját testsúlyt, illetve változatos eszközöket használhatunk (pl. súlyzó, gumikötél, body ball), hogy a test fontosabb izomcsoportjait jól átmozgassuk. Igazán hatékony, könnyen követhetõ óratípus.


Hasburning

Az óra szakaszos edzést igényel, amely során különbözõ pulzustartományokban végzik az edzést. Intenzívebb és egy alacsonyabb intenzitású részbõl épül fel, az intenzívebb részhez step padot használnak. Az óra során rengeteg törzshajlítás, törzsdöntés, törzsforgatás van a törzsizomzat teljes körû megdolgoztatása céljából.


Has Láb Fenék

Az órán a legkritikusabb izomcsoportoké a fõszerep.


Gerinctréning

A gerinc teljes átmozgatása után a gerinc stabilizálásában és a helyes tartásban résztvevõ izmok erõsítése.


Mélyizom torna

A lényege, hogy a gerinc megterhelése nélkül erõsítse meg a törzs izmait. Karcsúbb, rugalmasabb lesz a vendég, közben javul a légzés és a testtartás. A mozdulatok lassúak, nem kell hozzájuk lendületet venni. Ebbõl következik, hogy az idõsek, a túlsúlyosak és a gerincbántalmakban szenvedõk is gyakorolhatják.
Dance Step

Erõsítés nélküli, egész órát kitöltõ koreografált óra. A koreográfia 2-3 blokkból álló, összetett lépéskombinációk variációja.
Basic Step

Az eszközös aerobik órák egyik legelterjedtebb cardio óratípusa a step aerobik. Ez az óra méltán foglalja el helyét a legnépszerûbb aerobik órák között már évek óta. Remek koordináció fejlesztõ hatása mellett, a step aerobic óra zsírégetõ hatása is kiemelkedik a többi óratípus közül, hiszen az edzés teljes idõtartama alatt közepes intenzitással dolgozunk.
Aero-Power Dance

Aerobik, erõsítés és tánc!!! Állóképesség fejlesztõ, könnyen tanulható aerobik és tánclépések kombinációjából álló, koreografált óra, színesítve erõsítõ gyakorlatokkal. A bemelegítést követõen, lépésrõl- lépésre haladunk, többször ismétlünk, végül összeállítjuk a koreográfiát, éppen ezért bárki számára ajánlott, aki csak egy picit is szeret/ szeretne táncolni. Az összeállított koreográfia egy támpont, mindenki a saját stílusának, egyéniségének megfelelõen mozoghat. Az órák step pad nélkül zajlanak! Intenzív és garantáltan zsírégetõ edzés!!!


Super Body

Az óra, ahol bármi megtörténhet! :) Célunk a harmonikus izomzat kialakítása és saját határaink feszegetése... :) Könnyen követhetõ óra, melyen szuper erõs gyakorlatok, és szuper intenzív pörgõs blokkok segítségével érheted el a "super body-t" :)

Kedvezmények

HVG Klubkártya

Szép kártya (OTP, K&H és MKB Bank)

All You Can Move (Klubrekreációs kártya)

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek 6h-22h

Szombat-Vasárnap 9h-17h

AYCM ELFOGADOHELY MATRICA 2017

Térkép

Buda Fitness
1111 Bercsényi utca 12.
06303557416